پنجشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۳ |۱۶ صفر ۱۴۴۶ | Aug 22, 2024
کد خبر: 1178234
۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۵
مهدوی نیا

حوزه/دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان گفت: مطالبه‌گری حق مردم است و باید مطالبه‌گری‌ها مدیریت شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام یونس مهدوی‌نیا دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان امروز در همایش تشکل‌های مطالبه‌گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان، اظهار داشت: مطالبه‌گری به معنای خواستن یک حق است و منظور از مطالبه‌گری همان مطالبه گری مورد نظر مقام معظم رهبری است.

دبیر ستاد امر به معروف لرستان با بیان اینکه در بیان مطالبه گری باید ادبیات درست به کار گرفته شود، افزود: مطالبه‌گری حق مردم است و باید مطالبه‌گری مدیریت شود.

حجت الاسلام مهدوی‌نیا عنوان کرد: با توجه به فرموده مقام معظم رهبری، بیان مطالبه‌گری باید به گونه‌ای باشد که در ارائه راه حل‌ها و بیان مساله با دشمن مخرج مشترکی نداشته باشیم.

وی ابراز کرد: مطالبه‌گری باید با تفکر در اندیشه ورزی و پرهیز از هرگونه انفعالات انجام شود و مطالبه باید در جهت منفعت عمومی باشد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان تصریح کرد: اگر شما پرچم آرمان خواهی و مطالبه گری را بلند نکنید افرادی در این راه قدم بر می‌دارند که برای استفاده شخصی به کار می‌گیرند.

حجت الاسلام مهدوی نیا با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری می‌فرمایند، مطالبه گری باید همراه با مطالعه و عقلانیت باشد، خاطرنشان کرد: مطالبه گری باید مبنا، پایه و اساس علمی داشته باشد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha